رزرو بهترین هتل در ابگرم

رزرو بهترین هتل در ابگرم

رزرو بهترین هتل در ابگرم

رزرو بهترین هتل در ابگرم | هتل باباقدرت لاریجان مجموعه هتل آبگرم باباقُدرت در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نموده و این هتل آبگرم کاملا نوساز و مدرن طراحی شده است .

<yoastmark class=

این مجموعه از آب معدنی آبگرم معدنی که از دل کوه دماوند خارج می گردد تزریق می گردد . هتل دارای ۴ طبقه و واحد دارای اتاق های تک خواب و دو خوابه بوده. این هتل ضمن دارا بودن حوضچه آبگرم در هر واحد یک استخر معدنی گرم در اختیار مسافران و گردشگران قرار میگیرد .

به علت شرایط خاص زمین‌شناختی در دامنه‌های البرز به ویژه اطراف قله دماوند، آب‌های معدنی با خواص مختلف درمانی وجود دارد که مهم‌ترین آنها در روستای آبگرم مجموعه‌ای جذاب را پدیدآورده‌است. روستای ییلاقی و خوش آب‌وهوای آب‌گرم در دامنهٔ قله دماوند قرار دارد. جاده دسترسی به آن پس از طی ۷۰ کیلومتر در مسیر توریستی هراز که شهر آمل را به تهران متصل می‌کند. در محل گزنک بخش لاریجان از راه اصلی جدا شده و به سمت غرب در مسیر کوهستانی و آسفالته ادامه یافته و پس از عبور از روستای ییلاقی گزانه به آبگرم می‌رسد. آبهای گرم معدنی این روستا با حرارتی در حدود ۶۲ درجه سرشار از مواد گوگردی بوده. به همین دلیل برای درمان انواع بیماریهای پوستی، دردهای استخوان، مفاصل و روماتیسم مفید می‌باشد.

 

مجموعه هتل آبگرم باباقدرت در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نموده و این هتل آبگرم کاملا نوساز و مدرن طراحی شده است . این مجموعه از آب معدنی آبگرم معدنی که از دل کوه دماوند خارج می گردد تزریق می گردد. هتل دارای ۴ طبقه و  واحد دارای اتاق های تک خواب و دو خوابه است. این هتل ضمن دارا بودن حوضچه آبگرم در هر واحد یک استخر معدنی گرم در اختیار مسافران و گردشگران قرار میگیرد ….

با حضور دلگرمتان ما را حمایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button